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アイテム
コロナ禍の消費者心理と企業のマーケティングIT戦略
https://stars.repo.nii.ac.jp/records/9468
https://stars.repo.nii.ac.jp/records/9468ab8ac7b6-360d-488e-adf1-3a67dc21b90b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2021-12-22 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | コロナ禍の消費者心理と企業のマーケティングIT戦略 | |||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Corporate Marketing IT Strategy with Consideration of Consumer Sentiment During COVID-19 Pandemic | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 消費者心理 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 新型コロナ | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | VOC | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | アジャイル | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | マーケティングIT戦略 | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
宮津, 和弘
× 宮津, 和弘× MIYATSU, Kazuhiro |
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抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | Survey on consumer sentiment was conducted to explore impact on changes in their sets of values during COVID-19 pandemic. This study revealed self-support awareness and willingness to disseminate one’s thoughts through SNS increased to evade isolation from society and that firms became more considerate of customer needs to further develop relationship. With such consumer sentiment changes and acceptance to market, this study suggests three focus areas of corporate marketing IT strategies to be competitive during and after COVID-19 pandemic. |
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書誌情報 |
ja : 桃山学院大学経済経営論集 en : ST.ANDREW'S UNIVERSITY ECONOMIC AND BUSINESS REVIEW 巻 63, 号 3, p. 155-180, 発行日 2022-01-20 |
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出版者 | ||||||
出版者 | 桃山学院大学総合研究所 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 02869721 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN00240555 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |